1.Економія електроенергії в межах 35-40%.
2.Значне спрощення управління тролейбусом.
3.Плавний розгін і гальмування у порівнянні з традиційним тролейбусом (з системою РКСК) значно знижує знос трансмісії (в 1,5 - 2 рази).
4.Демонтаж значної частини невикористаного обладнання (демонтаж РКСК).
5.Можливість перегляду даних з пам'яті мікроконтролера (пройдений шлях, середня швидкість, максимальна швидкість, коди помилок, їх кількість і момент виникнення).
6.Особливості, притаманні лише системі SDMC-103:
- розширений набір функціональних можливостей;
- мала вага (в кілька разів менша у порівнянні з аналогами);
- малі розміри: можливе встановлення, окрім традиційних місць, також у відсіки і кабіну тролейбуса;
- вартість системи значно нижча у порівнянні з аналогами.
7.Безпечний проїзд для пасажирів, за рахунок плавного початку руху й гальмування.
8.Автономний хід до 300 м для виведення тролейбуса при нештатних ситуаціях з проїзної частини на узбіччя.