http://joomlarulit.com/shabloni-joomla.html

    

 

1.Економія електроенергії в межах 35-40%.

2.Значне спрощення управління тролейбусом.

3.Плавний розгін і гальмування у порівнянні з традиційним тролейбусом (з системою РКСК) значно знижує знос трансмісії (в 1,5 - 2 рази).

4.Демонтаж значної частини невикористаного обладнання (демонтаж РКСК).

5.Можливість перегляду даних з пам'яті мікроконтролера (пройдений шлях, середня швидкість, максимальна швидкість, коди помилок, їх кількість і момент виникнення).

6.Особливості, притаманні лише системі SDMC-103:

        - розширений набір функціональних можливостей;

        - мала вага (в кілька разів менша у порівнянні з аналогами);

        - малі розміри: можливе встановлення, окрім традиційних місць, також у відсіки і кабіну                         тролейбуса;

        - вартість системи значно нижча у порівнянні з аналогами.

7.Безпечний проїзд для пасажирів, за рахунок плавного початку руху й гальмування.

8.Автономний хід до 300 м для виведення тролейбуса при нештатних ситуаціях з проїзної частини на узбіччя.